|
|
2010 年 6 月 17 日 星期四  |
2010-06-17  |
分類: 未分類 |
今日係TSA...
超不爽的...
考既時候想去洗手間又唔得...
考完又唔得...
跟著...
份寫作卷 1 ...
唔知點解我寫周記寫到長過篇長文N倍-.-
手超累...
|
網主回覆
thx Posted at 2010-06-18 01:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝 Posted at 2010-06-17 10:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-.-'' Posted at 2010-06-17 10:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝!!
係啦!紙紙你好靚女 Posted at 2010-06-17 10:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|