今日同PunPun一齊番學:)
約左7:30但早左-3-
周圍行after就等到佢;p
集會熱死x3x
派新簿都唔算多既;
去左雨天操場買Maths書;
唉-3-
比人推左做美術指導-_-;
又有野煩緊;
真系好煩啊x3x
人地想做女PE嫁嘛t.t
放學PunPun唔等人囉/3\
之後就同sze;coffee;ying;ying;
去食乾炒牛河;p
食完就番左學校;
要幫ms.wong選拔:)
manman;lamlam;ting;ting;妹妹
都系:D
但系我唔知要帶PE衫-_-
帶d F.1去更衣室換衫:)
嘩-0-
串死-_-
我:你地得3分鐘換衫喳;要快啊!
F.1:得啦;我地會快嫁啦;3分鐘點會唔夠換啊!
我心諗;
到時達唔到禿鷹要求;你地就麻煩;p
同敏敏負責跑;
真系d人搞到我好噪囉;@
and話禁快就搞掂lu;
After;
就去幫其他人手加hea;p
再搵啊晴佢地;
再去排球場幫手;
整完就同敏敏番屋企;
今日真系攰死x3x
|