|
|
2010 年 7 月 3 日 星期六  |
2010-07-03  |
分類: 未分類 |
下星期二就係放榜啦...
雖然好想知道自己入咩中學...
但係...
始終唔想到果日...
因為...
果日係我地最後一齊搭車...
************************
放榜...
希望我自己可以入到屯天啦XD
|
|
|
comment
|
網主回覆
多謝 Posted at 2010-07-05 12:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-05 01:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-04 02:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-07-04 02:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-07-04 02:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-07-04 02:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|