|
|
2010 年 7 月 5 日 星期一  |
2010-07-05  |
分類: 未分類 |
唔知道點解...
每當接近夜晚
我靜落黎既時候...
望出窗外...
見到樹木被風吹黎吹去...
都會諗起你...
眼睛自然噤...
流下了淚水...
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-05 11:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝 Posted at 2010-07-05 11:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嘻嘻!女生同女生之間既祕密!!
唉......你地班男仔係唔會明白嫁啦...XD Posted at 2010-07-05 06:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝 Posted at 2010-07-05 06:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝 Posted at 2010-07-05 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-05 06:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯^^ Posted at 2010-07-05 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|