|
|
2010-07-28  |
分類: 未分類 |
行雷.......驚驚 >﹏<
老天爺爺......
我拜托拜托你!!
唔好成日落雨......
尤其係8月1號果日.......
拜托你千其千其唔好落雨.......
拜托你,老天爺爺!!
|
網主回覆
多謝你啊!安慰我,你真好^^ Posted at 2010-07-29 03:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
b0ja1i 於 2010-07-28 10:42 PM 發表:
COMMENT:)
|
網主回覆
多謝 Posted at 2010-07-28 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝 Posted at 2010-07-28 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|