T.T 今日好黑仔呀!!
朝早既時候,
出門仆到,
跟著去到車站
搭錯車
仲差D遲到
之後排隊既時候.
無拉拉肚痛.
到我地1A上班房.
要係班房入面排隊.
按高位.(好彩我唔係最前^___^)
之後.
我聽唔到老師講既野.
就想行反埋位.
好彩有個女仔叫著我姐
再跟著.
就黎小息完既時候.
入錯班房.
放學之後.
5:00去補習.
補習老師叫帶英文.
我就唔小心帶左SEI...即係科學
好彩補習老師冇話我姐
今日真係好累啊
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
今日呀Sir比左個儲物櫃鎖(時)比我地!!^___^
班主任有兩個,一個姓李,一個姓楊,一D都唔兇啊!!
*有冇人可以話比我聽咩係PS啊!個老師話係屯天今年最新既課目!!
|