朝早中文堂我借頸巾比人
黃鉦鉦諗埋D yellow思想-,-
Maths堂係噤將同王翔翔個筆袋掃落地
佢執完又執
挽得好顛=]
ENG冇野做同梁妙妙傾計
係噤擰佢果張''張芸京天書''xD
lunch time同小美美.李雯雯一齊去食野
傾左好多心事-v-
反到學校見到D兒童不宜的東西哦[哈哈哈...]
上世史同地理比人搞到喊T^T提起一D唔想提既野T^T
放學
留系101補默中文
再做功課
最後上左去3樓搵寶熹佢地
再同寶熹一齊走^__^
或許你說得對...做人不能夠太執著=]