朝早上中文背默
0分T^T T^T比老師係噤扣字
上Music Miss yeung冇反
唔洗上Music堂-v-
系噤趕做英文功課-.-
上TL原本以為好開心v_v
But最遲走係我地
又比果個真姐鬧v_v
上英文堂冇咩野做
放學
練英文話劇
走既時候見到牙sir
問我要幾多號波衫
我即刻話3號xD
佢仲叫我搵多7個人去打-3-
邊有噤多-3-
我有聽取你的說話;我係乖的=]xD