今朝早會
升旗.
睇到一個人好似峰
點知原來真系佢xD
上PE堂
跑步噶陣左腳好痛~
不過都忍住.
到熱身.體操某D先冇做.
CL又轉機.
自己一個人坐.
好無聊Y^Y
lunch time~
同敏.欣.黎育x.吳xx一齊食.
不過行到一半唔見左人= =
英文堂-v-
Mr.Lai真好.
冇記我欠交功課-v-
放學~
記憶班~
悶悶的~!
中間就唔講啦~
完左.
就去搵欣欣~
睇左一陣排球friendly.
敏babi(k)
今次打得唔好.咪下次囉!
一定有一次會好既:-)
走噶陣
同雙''梓''既小熊維尼.信信(媽媽).潘潘一齊走
|