|
|
2011 年 3 月 19 日 星期六  |
| 2011-03-19 |
分類: 未分類 |
今朝陪媽媽去大陸.
冇去打籃球=[
朝早同劉子源sms
佢話下午做手術...
佢一定一定會手術好好好好好成功嫁!!!
佢依加一定會冇事!!!!!
冇心情打=[
|
網主回覆
嗯嗯=] Posted at 2011-03-20 05:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯.一定一定會冇事=] Posted at 2011-03-19 09:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
佢一定唔會=] Posted at 2011-03-19 09:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯=] Posted at 2011-03-19 09:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|