今朝早會好快就完左.
上中文~
好多野都唔記帶= =
不過Miss Lee冇記我 xD
Lss~
寫父母工作噶D野.
我寫左我爸既工作.
楊sir講噶陣.
信(呀媽)話 : 唔怪之得cwing整甜品噤好啦~
(= _=)冇記錯佢應該噤講xD
Maths.
Mrs.Tong話我地班Test明顯合格率上升xD
不過...
我都系差7分先合格xD -__- ''
英文~
有小小悶左D.
Lunch~
唔系食左好多野...
50分先食野...
History~
聽人匯報~
悶到訓著...
放學~
去左小舞台上台匯報...
小雲姐姐緊張死啦xDxD
匯報完就去左MMLC做history報告.
做完報告就同小熊維尼.jing迷xD.LSH.熙.晴.
妍一齊走.
同JY.晴.妍去左盈豐.
系盈豐撞到小鬼同飛雄.
最後就搭車反屋企lu...
|