|
|
2011 年 4 月 8 日 星期五  |
| 2011-04-08 |
分類: 未分類 |
今天遲到+早退==
兩樣都做齊xd
番到屋企就訓教~
朝早訓到六點幾==
起身個口好苦呀;(
好喇~
我又要休息喇~xd
bye~bye
|
網主回覆
嗯嗯=]=]
多謝小雲姐姐:D Posted at 2011-04-10 12:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯=]=]
敏敏我會的=]=] Posted at 2011-04-09 02:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯
多謝MeiLing=]=] Posted at 2011-04-09 02:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx媽媽^_^ Posted at 2011-04-09 02:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~=] Posted at 2011-04-08 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx婷婷~~~ Posted at 2011-04-08 10:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~^_^ Posted at 2011-04-08 10:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank tung=] Posted at 2011-04-08 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~
呀女! Posted at 2011-04-08 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|