|
|
2011 年 4 月 14 日 星期四  |
| 2011-04-14 |
分類: 未分類 |
今日聖馬爾谷瞻禮:)
同coffee 晴一齊番:)
去到
原來已經有好多人去到咖喇xd
去到青小點完名就入禮堂~
又企又坐-__-
不過某幾首聖詩都好好聽*v*
臨走前~
挽花花個袋xdxd
都唔知咩扣黎咖-__-
開到我手都紅-__-
臨走前~
有萬樂珠*v*
coffee黎左我屋企:)
我隻狗竟然唔吠佢*v*
奇跡呀*v*
之後12點幾同coffee落街邊食M記邊等晴
晴黎到就出左MK~
首先陪coffee買con
然後睇籃球波鞋同去左無印良品*v*
再行新之城*v*
大概4點30番到屯門~
Then~
就去搵潘潘~
同佢一齊去接佢既細妹~
蒙黃花沃*v*
再一齊去補習:)
|
|