唉;[
Today is a very bad day ;[
全方位;]
唔想提=[
之後番左屋企~
Then coffee黎左我屋企~
然後再出去新圍練波;]
著波衫*v*
去左屯市hea~
再去友愛體育館做定熱身+等ar sir~
=[
場波;[
唉;[
好唔happy囉;[
仆左落地下已經有三次~
第三次~出事了~
唔知我自己跌到定其他人整跌我...
成個人仆左落地~
左手同左腳勁痛;[
完場;[
唉;[
ar sir搵冰袋等我舒服D
之後再同我去左屯門醫院急症室~
其實開始ar sir已經問我洗唔洗call白車~
不過賮事麻煩~所以冇Call
去醫院既時候同ar sir講籃球經*v*
傾心事*v*
ar sir
今日真系好多謝你呀=]=]=]=]=]
我舅父黎左~ar sir走左~
系醫院等左勁奈~
真系好想P佢囉:@
去到九點幾~!
我媽媽黎到~舅父走了~
又要等:@
不過今次等照x光~
同樣地我好想P佢:@
唉;[
到左凌晨1點幾先搞掂-_-
Bobby------
多謝你;]
今日講個笑話比我聽;]
我很堅強的;]
ying-----
傻妹~
唔需要自責~
系我自己既問題;[
For me------
唉...
自問自己入左籃球隊都有一段既時間
但系我始終都比別人差;[
唉;[
|