|
|
2011 年 4 月 17 日 星期日  |
| 2011-04-17 |
分類: 未分類 |
今日出左去同柏柏 信信 健 kei
一齊打波~
鬥波xdxd
挽到系噤笑xdxd
兩點幾~
天色很黑呢~!
之後落兩~
同柏柏 kei去左屯市
我幫我家姐還完書
就去左M記搵佢地~
系M記食野+傾計~
之後再陪kei去買番學襪~
柏柏回家了~
最後都同kei一齊去車站搭車~
番到屋企門口~
先發現冇打鎖[時]-__-
之後打比我家姐等佢番黎開門~
唉...
聽日番學點算 ;o ?
|
網主回覆
/_\ Posted at 2011-04-18 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝你^o^ Posted at 2011-04-18 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝你^o^ Posted at 2011-04-18 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯 Posted at 2011-04-17 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
因為依加隻手仲好痛;[
加上又要食藥;[
唉;[
唔想食;[ Posted at 2011-04-17 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|