新學年;對自己要有嚴格既要求:D
sywing
暱稱: Cwing♥s *
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2011-09-02
2011-08-27
2011-08-24
2011-08-23
2011-08-17
每月文章
文章分類
全部 (264)
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
Dear Lover;
親愛的;
仔死仔還在;
下個更可愛;$
網站連結
尚無任何連結
2011 年 4 月 18 日  星期一   晴天


2011-04-18 分類: 未分類

今日~!

好多人都著夏季:)

我著冬喇~

因為要覆蓋個護墊~

不過著夏季帶護墊要寫家長信 ;o

早會~

冇聽過~

唔知諗緊咩...

Maths~

湯姐姐冇番-v-

唔洗上~

不過悶到我訓著-__-

望住本唐詩

諗著背~

點知望望下訓著左喎~~~

中文~

唉...

中文又系悶到差D訓著左-__-

英文~

405~

今日既Mr.Lai好似心情不好......

英文堂接近落堂騰文-v-

haa

12/15

幾滿意-v-

不過要再努力\_/

lunch~

同coffee又去左OK食喇~

原因我唔記得左原本今日系世史匯報...

所以我要早番去準備~

食完就直接上左去圖書館做埋~

點知開極都開唔到部機-__-

過左5分鐘先開到-3-

曬時間-__-''

世史堂~

唉.....

個匯報好唔掂-__-''

不過梁景恆比個評價都幾好-v-

地理~

悶到我要隔幾秒問人幾點-__-''

放學喇~

去左女更換衫=]

再去建生商場幫柏柏買襪~

因為佢入籃球隊呀*v*

番到學校就做熱身~

再練波*v*

有四個人入籃球隊~

這樣的話~

我們比賽不用這麼的辛苦了~~~

Finally~

同coffee一齊搭車走~

男丙~

聽日學界要add oil呀~~~

後日~

我決定要比賽~

就算幾痛都要出~

要加油~

雖然自己既球技仲好差:(

不過...

我會努力練好~!

當然~

學業也要努力喇~~~

*******************************************

我真系好想你原諒我咖:(

原諒我喇~

好唔好呀?!






訪客留言 (返回 sywing 的日誌)


janetbbb 於 2011-04-21 10:34 PM 發表:
comment=]
加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindy97 於 2011-04-20 06:47 PM 發表:
cm;;
加油哇!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



szewing75375 於 2011-04-20 09:00 AM 發表:
媽媽 加油xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Meingold 於 2011-04-19 05:52 PM 發表:
c0mm3nt:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k523673 於 2011-04-19 09:07 AM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KKS0423 於 2011-04-18 09:10 PM 發表:
c0mm3nt =]
add oil > <
support you =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會咖喇~媽媽 Thank for you^__^
Posted at 2011-04-18 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pinkyt720 於 2011-04-18 09:07 PM 發表:
comment:)嘻嘻加油:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你呀^_^
Posted at 2011-04-18 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tingyan228 於 2011-04-18 08:54 PM 發表:
CMCMCM;加油加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯=]=]
Posted at 2011-04-18 08:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]