今日~!
好多人都著夏季:)
我著冬喇~
因為要覆蓋個護墊~
不過著夏季帶護墊要寫家長信 ;o
早會~
冇聽過~
唔知諗緊咩...
Maths~
湯姐姐冇番-v-
唔洗上~
不過悶到我訓著-__-
望住本唐詩
諗著背~
點知望望下訓著左喎~~~
中文~
唉...
中文又系悶到差D訓著左-__-
英文~
405~
今日既Mr.Lai好似心情不好......
英文堂接近落堂騰文-v-
haa
12/15
幾滿意-v-
不過要再努力\_/
lunch~
同coffee又去左OK食喇~
原因我唔記得左原本今日系世史匯報...
所以我要早番去準備~
食完就直接上左去圖書館做埋~
點知開極都開唔到部機-__-
過左5分鐘先開到-3-
曬時間-__-''
世史堂~
唉.....
個匯報好唔掂-__-''
不過梁景恆比個評價都幾好-v-
地理~
悶到我要隔幾秒問人幾點-__-''
放學喇~
去左女更換衫=]
再去建生商場幫柏柏買襪~
因為佢入籃球隊呀*v*
番到學校就做熱身~
再練波*v*
有四個人入籃球隊~
這樣的話~
我們比賽不用這麼的辛苦了~~~
Finally~
同coffee一齊搭車走~
男丙~
聽日學界要add oil呀~~~
後日~
我決定要比賽~
就算幾痛都要出~
要加油~
雖然自己既球技仲好差:(
不過...
我會努力練好~!
當然~
學業也要努力喇~~~
*******************************************
我真系好想你原諒我咖:(
原諒我喇~
好唔好呀?!
|