新學年;對自己要有嚴格既要求:D
sywing
暱稱: Cwing♥s *
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2011-09-02
2011-08-27
2011-08-24
2011-08-23
2011-08-17
每月文章
文章分類
全部 (264)
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
Dear Lover;
親愛的;
仔死仔還在;
下個更可愛;$
網站連結
尚無任何連結
2011 年 4 月 19 日  星期二   晴天


2011-04-19 分類: 未分類

依幾日都唔知做咩-__-

上堂又冇精神-_-

又唔想聽書-_-

中文~

圖測~

都幾易既...

通識~

真系悶~

PE~

做體能~

不過我隻手既關系~

所以禿鷹話有D做唔到飛左去~

CL~

都系悶~

工作紙*v*

34/50 *v*

雖然唔高xdxd

lunch~

同coffee食KFC ;]

英文~

都幾悶下......

派默書*v*

89/100 *v*

我竟然高過小雲姐姐同Jing呀~! xdxd

Maths~

都系差D訓著-__-

放學~

同coffee即刻搭車去朗屏體育館睇男丙friendly

去到好彩仲未開波 ;]

真系學Bobby話~

''車~去鬼去馬咩~都冇冷氣既''

今日系學校聽完佢噤講~

我笑左xdxd

Then~

開始了~

原本落後幾分~

不過之後都贏左^o^

打完~

就坐左系旁邊睇陳黃對梁球琚~

同ar sir傾籃球 ;]

梁球琚勁;]

27比17

陳黃輸了~

不過就算梁球琚贏左~

個Miss都系到鬧鬧鬧~

學kc話~

好似大家姐xdxdxd

Finally~!

同coffee and Leo一齊走~ 






訪客留言 (返回 sywing 的日誌)


janetbbb 於 2011-04-21 10:52 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candy92555 於 2011-04-20 04:15 PM 發表:
★`C0mm3n+` 要回日誌
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



szewing75375 於 2011-04-20 09:01 AM 發表:
;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k523673 於 2011-04-19 09:16 PM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pinkyt720 於 2011-04-19 08:14 PM 發表:
comment:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Meingold 於 2011-04-19 07:57 PM 發表:
:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做咩呀?!
Posted at 2011-04-19 07:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KKS0423 於 2011-04-19 07:56 PM 發表:
c0mm3nt =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yee_babyx0x 於 2011-04-19 07:52 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]