依幾日都唔知做咩-__-
上堂又冇精神-_-
又唔想聽書-_-
中文~
圖測~
都幾易既...
通識~
真系悶~
PE~
做體能~
不過我隻手既關系~
所以禿鷹話有D做唔到飛左去~
CL~
都系悶~
工作紙*v*
34/50 *v*
雖然唔高xdxd
lunch~
同coffee食KFC ;]
英文~
都幾悶下......
派默書*v*
89/100 *v*
我竟然高過小雲姐姐同Jing呀~! xdxd
Maths~
都系差D訓著-__-
放學~
同coffee即刻搭車去朗屏體育館睇男丙friendly
去到好彩仲未開波 ;]
真系學Bobby話~
''車~去鬼去馬咩~都冇冷氣既''
今日系學校聽完佢噤講~
我笑左xdxd
Then~
開始了~
原本落後幾分~
不過之後都贏左^o^
打完~
就坐左系旁邊睇陳黃對梁球琚~
同ar sir傾籃球 ;]
梁球琚勁;]
27比17
陳黃輸了~
不過就算梁球琚贏左~
個Miss都系到鬧鬧鬧~
學kc話~
好似大家姐xdxdxd
Finally~!
同coffee and Leo一齊走~
|