今朝聖詠*v*
In the Lord真系好好聽 :)
IS~
做實驗*v*
好好挽呀xdxd
不過有小小無聊...
Va~
要畫版畫~
唉...
上Va真系時悶時唔悶呀xdxd
小息~
去搵霞霞 =]
傾龜背既野傾到夠鐘~~~
之後kc同Leo行埋黎
Miss問佢地做咩
kc就話系下面食野食遲左~
之後Miss講左一句 : 你快D番上去呀~
我唔幫你寫紙...
聽完之後同Ivy都笑左xd
中史~
要做故事創作...
地理~
要做作業~
lunch~
with yannes and coffe go to KFC =]
中文~
第七節有人睇堂...
第八節悶到...
唉...
放學...
等coffee放DT
之後叫人同石sir通傳下~
要比賽所以要走~
Then
go to 天水圍體育館with kc
bobby
coffee
Kitty
lamlam
ying
Isable
vanus
去到之後換衫拉筋~
著毅智的衣服再著龜背~
唉...
雖然贏左固然開心 :-)
但系...
唔知點解都好冇心情 :-(
走既時後~
with coffee
vanus
ying
|