|
|
2011 年 5 月 28 日 星期六  |
| 2011-05-28 |
分類: 未分類 |
我要對鋼琴/籃球表達喜愛之情xdxd

女子女丙籃球錦標賽第五名;-*
不過下年要再加油(!_!)
今日去左圖書館借左兩本chem書 兩本天文
重死喇~
仲有唔知我系唔系太掛著Erin家姐
所以今日好似見到佢-___-
|
網主回覆
哈;-*
多謝~ 其實全靠Ivy同Szeman先有噤既成績
下年要擰頭三\ v / Posted at 2011-05-28 11:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯 Posted at 2011-05-28 11:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|