|
|
2011 年 6 月 19 日 星期日  |
| 2011-06-19 |
分類: 未分類 |
今天很熱.
但陽光普照.
太陽伯伯.
希望你日日都系禁好天喇^_^

今日同屋企人去左沙田踩單車.
第一次踩載人既車* V *
So funny:)
之後同佢地影相;]
留個記念;]
踩左兩個鐘.
之後就搭車去街.
最後就番左屋企.
但今日挽得好開心^_^
不過.
希望聽日派既成績千其唔好禁低喇v_v
一定要合格呀!!!
|
網主回覆
:( Posted at 2011-06-20 08:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|