|
|
2011 年 6 月 20 日 星期一  |
| 2011-06-20 |
分類: 未分類 |
朝早交家長信比方sir.
以為佢會話我失約:(
點知冇:)
After.
唉.唉.唉.
今日派既卷...
世史同中史差幾分就合格咖喇:(
科學唔洗講...
衰左:(
通識:)
合格合格:)
RE&DT:):):)
合格合格:):):)
Maths:(
唔合格Lu:(:(
12:00放:)
先去左石排個蛋糕店擰左訂左D貨;
再番屋企整蛋糕;
整比呀sir:)
coffee黎左;
4:15番左學校練波;
練到6:00幾就走Lu;
Andthen食dinner;
同媽媽系建生食.
食完回家Lu:)

每次的練習.
想讓自己更進一步.
你總比我好.
無論技術.規則方面.
你也比我懂得多.
當你每次防守我的時候.
我也會停了.
就像今天一樣的防守.
我這次並沒有停下.
卻舉手向網射出籃球.
但給你一手拍了下來:(
但經過那次.
我決定了.
要更加努力.
證明並要得到你的認同.
|
網主回覆
乖女:):) Posted at 2011-06-21 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
;-* Posted at 2011-06-20 10:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|