新學年;對自己要有嚴格既要求:D
sywing
暱稱: Cwing♥s *
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2011-09-02
2011-08-27
2011-08-24
2011-08-23
2011-08-17
每月文章
文章分類
全部 (264)
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
Dear Lover;
親愛的;
仔死仔還在;
下個更可愛;$
網站連結
尚無任何連結
2011 年 7 月 11 日  星期一   晴天


2011-07-11 分類: 未分類

今日番去結業禮:]

Lastdayla;

會好好珍惜今日:]

朝早睇左自己咩班:]

2a;可以升到...

都唔錯喇~

入左DT:]:]

不枉我選科選DT;p

結業禮;

尾聲;

校長話鮑sir唔做副校;

以為佢榮休xd

點知原來教中文;

放學同Wan走圍hea~

After番屋企休息.

11點幾落街睇醫生;[

有7包藥要食-__-

睇完醫生去左盈豐同mama食野;

再番學校交錢.

最後番屋企訓教;p

食完就訓到依加......

起身mama買左部LG比我;$;$

Thank mama:$:$:$






訪客留言 (返回 sywing 的日誌)


aa1312 於 2011-07-12 07:17 PM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

:]:]chingching:]好奈冇見喇~點呀;o)
Posted at 2011-07-12 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kei8883210 於 2011-07-12 10:34 AM 發表:
comment=]
take care:)
你就好,換電話:'(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hehe;$
LG白色touch das~
Posted at 2011-07-12 08:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KKS0423 於 2011-07-12 02:15 AM 發表:
c0mm3nt :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

:]:]下年多多指教:]:]
Posted at 2011-07-12 08:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tingyan228 於 2011-07-12 02:15 AM 發表:
7包:S 快D好返=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yan;]thank you:]
Posted at 2011-07-12 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



janetbbb 於 2011-07-11 11:05 PM 發表:
comment=]
take care!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2011-07-11 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cindy97 於 2011-07-11 09:27 PM 發表:
cm;;
同你1班:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

(k)
Posted at 2011-07-11 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wkc_kaching 於 2011-07-11 08:54 PM 發表:
弓喜;)希望我都升到喇xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

:]:]
Posted at 2011-07-11 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jolieman18 於 2011-07-11 08:52 PM 發表:
comment(k);
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

;$;$;$
Posted at 2011-07-11 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



natalietsung 於 2011-07-11 08:50 PM 發表:
cmcm:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

:]
Posted at 2011-07-11 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Rainbab1 於 2011-07-11 08:38 PM 發表:
;)))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同你同班;多多指教;D
Posted at 2011-07-11 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]