|
|
2011 年 7 月 11 日 星期一  |
| 2011-07-11 |
分類: 未分類 |
今日番去結業禮:]
Lastdayla;
會好好珍惜今日:]
朝早睇左自己咩班:]
2a;可以升到...
都唔錯喇~
入左DT:]:]
不枉我選科選DT;p
結業禮;
尾聲;
校長話鮑sir唔做副校;
以為佢榮休xd
點知原來教中文;
放學同Wan走圍hea~
After番屋企休息.
11點幾落街睇醫生;[
有7包藥要食-__-
睇完醫生去左盈豐同mama食野;
再番學校交錢.
最後番屋企訓教;p
食完就訓到依加......
起身mama買左部LG比我;$;$
Thank mama:$:$:$
|
|
|
aa1312 於 2011-07-12 07:17 PM 發表:
comment:)
|
網主回覆
:]:]chingching:]好奈冇見喇~點呀;o) Posted at 2011-07-12 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment=] take care:) 你就好,換電話:'(
|
網主回覆
hehe;$
LG白色touch das~ Posted at 2011-07-12 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
:]:]下年多多指教:]:] Posted at 2011-07-12 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
yan;]thank you:] Posted at 2011-07-12 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2011-07-11 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
(k) Posted at 2011-07-11 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
:]:] Posted at 2011-07-11 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
;$;$;$ Posted at 2011-07-11 11:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
:] Posted at 2011-07-11 11:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
同你同班;多多指教;D Posted at 2011-07-11 11:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|