|
|
2011 年 7 月 31 日 星期日  |
| 2011-07-31 |
分類: 未分類 |
今日同LamLam去觀塘:D
番左教會:):)
之後LamLam介招d人比我識:D
After;
同LamLam去左食lunch:):)
食完lunch去搵mama;$;$
搵完mama陪佢食完野就走左lu._.
但系搞到7:00幾先番到屋企-_-
因為搭錯車-_-
不過好多Reborn救左我呀>_<
Thank you reborn;$;$
|
網主回覆
:):):) Posted at 2011-08-02 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz. Posted at 2011-08-01 07:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
:目 Posted at 2011-08-01 07:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
:) Posted at 2011-08-01 07:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2011-08-01 07:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
乖女;$
做咩呀?0? Posted at 2011-08-01 07:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
mama No.1;$ Posted at 2011-08-01 07:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|