kwan個傻人臨考bio都唔溫書
搞到我唯有搵佢去睇戲lu
怪誕隨意門 (數碼3D版)-.-
呢套野真係悶到爆
3D3D-.-真係幾3D既
不過那套冰河世紀好像更3D
HAHA~
跟住同SIN~HUNG~KWAN去影相啦
再行下爹下咁就完左一日啦
同SIN玩新GAME
[ 夢幻龍族傳說 ]~唔知好冇玩呢
都幾有趣既~HA