理科都考完啦~HAHAHAH
虹的MORING CALL-.-7點半左右
本身話今日唱K BUFFET
點知去左HAPPY HOUR(MAYBE)
唱唱下就狂錄音~笑
但最尾我竟然唱唔到我等左好耐既歌
不喜呀~
食野~HEA左粒幾鐘都未諗到搞乜好
一個財赤一個諗既野唔岩我
最後去行下就回家去嘍~
明天就去荃灣~
要努力呢