今天回大陸行街
接近10點我地就到達目的地
同sister行左好耐
買左一對高跟鞋一對拖鞋
買左一條皮帶
整左一次甲(我既第一次XD)
haaha~返到就已經近9點lu
今日尚算不過吧
老姐諗住去整頭髮
去到果個商場即比人圍
問你係咪整頭髮係咪整甲係咪乜係咪物
由地下跟到我地上4樓
真係嚇死我
最後搞完就回hk啦-v-
可惜~
我以為今日會有消息
一返黎就call hung
點知得個吉~
~~v~~快d野比我啦
我等緊你架-v-