一早起身..本身諗住要出呀婆屋企..
but..比我"哎"下呀媽..又唔洗出lu..
yeah!!又得米喇..>v<"""
不過要我自己去睇e生..
仲要1:00p.m前..點解早收ga..星期日..
好討厭呀!!
but..呀媽突然打黎問我d咳點??
我話ok啦..呀媽係電話到又聽唔到我點樣咳wo..
咪唔洗我去low..hee~~
but叫左我去買咳茶飲..ok!!
4點幾5點到啦..我搵左鄭悅彤同我去..
住樓上樓下真係好呀!!^^
係我地諗住番屋企ge中途撞到d人..
有維&然..又撞到d我好憎ge人..=.=""""""""
我唔講係邊個喇..!!
跟住就番到屋企..食左d野..
買埋包咳荼..飽到我嘔呀!!
走去訓左一陣..突然又勁肚痛..
之後又頭痛..仲要左邊痛右邊唔痛..
勁吹脹low..-3-!!
等睇model..美女廚房個d啦!!
夜晚咳到我死喇..
跟住yan打黎..佢駁左髮lu..
都係頂唔住..電話都唔傾喇..要訓喇!!
Zzz..............




