---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日如常冇出街..
又留係屋企"毆"←(發mo)..
搵番魚魚個xanga..上去睇下啦..
睇到去番學last day..
個日應該係9:00番到..but我同魚以為9:30..
so.."賴"大野..we are late!!
番到去..O晒..=口="""!!
入到hall同D女童軍坐..人地有制服..我地係校服..
一睇就知我地係late啦..
我諗全個world得我&魚咁"掂"呀!!
魚魚仲要2年黎第一次遲到..好慘呀!!
臨尾香!!