好耐冇打日記..
1.電腦上唔到網..
2.唔想打字..
之前D野都唔得晒lu..
發生左D大事..最記得ge有2樣..
都係yu & yan ge事..唔係到講喇..
今日冇番學..唔多想番..
我打比yan同佢講..
點知之後佢都唔番wo..
2點半比阿哥嘈醒左..本來可以繼續訓ga..
不過訓唔番lu..打比yan..
佢比我嘈醒左..傾左一陣..
就落街買野食啦..租埋隻碟..
正呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
阿哥又無啦啦番黎..
仲帶埋佢條女&fd番黎整電腦D野..
跟住執阿哥個櫃..睇住佢地3個..
好抵死..!!!!!!!!!!!!!!!
跟住嘉搵我..同我講吳子華..
好心佢就唔好扮晒野啦..
咁得閒..番鄉下教書呀笨..
原來今日5個人冇番wo..
我/沁/黃耀華/維..仲有一個..不過唔記得左..
依家有電腦用..ya ya!!
聽日再打啦..!!
the end~~





