| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
6月24號*
今日考完試去左睇頭文字D牙>3333<"放學飛的落去皇室堡*跟住去左M記食野*=0-*我地有朱奶*何佩*聶子*橙文*朱生*同埋果個叫嘉豪仔既人去睇*[[叫嘉豪仔果個男仔個樣好似牙RAIN*姐係我心目中既大型仔>33<"真係勁似咖*冇9成都有8成似*不過呢如果佢再高D就仲似*哈XDDD']]
頭文字D超級好睇牙*又多型仔靚仔喎>V<"睇完想再睇多次TIM*牙JAY超級可愛牙*佢講D野嗯..哦.可愛爆喇真係>3333<"不過最衰個女主角都唔索既*=0-*戲裹面有D女仲索過佢LA=333-*搵佢地做女主角算LA*要牙JAY同果條女KISS*>"<可憐爆*
睇完就同朱奶*聶子落天悅*搵一蚊*牙賣*陸海*點知去到又見到果個女仔*唔識咖不過*咁我見佢咁悶咪問下佢叫咩FD幾歲果D諗住做FD囉*=0-*點知..識左佢*佢係同我同月同日生日咖*不過我大佢一年囉*又會咁岩*不過佢好OPEN咖*同佢講左幾句野就痴埋黎*一蚊話同同識左2日佢就要同你抱抱咖喇*識左3日就會要同你鍚鍚=0-*聽完我就O曬咀喇*死喇*我同佢同一日生日咖BOR*下次見到佢佢會唔會又要我抱抱咖=0-*..見佢咁樣,,SO我地坐左冇耐就走喇*
跟住因為FD之間D問題*傾左好耐野牙*不過最後都冇事弓*>V<大家都係FD有咩咪講出黎囉*唔好收收埋埋牙牙袁*[[細胞分裂得太多次都唔好咖]]XDDD'
傾完我同牙勞*一蚊*牙袁*玩牌*牙WAN都玩左一陣*嘿*玩到8點就走LUUUU>V<"
|
|
寫日記時間︰2005-06-25 01:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
6月22號*
打左2日日記=0-*
呢排溫書嘿*每日溫一陣又玩下溫一陣又玩下*不過今次既試都唔算好難*英文易左好多喇*上2次超多人唔合格*今日岩岩考完英文*唔夠時間做牙T^T"佢話靜返1個字果陣*我仲有4*PART未做牙*後尾咪亂做LO*不過我諗我會合格瓜*聽日考數*仲唔慘死*乜都唔識*死LA=333-*MISS WONG話唔合格就打我地*T^T" |
|
寫日記時間︰2005-06-22 04:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
6月21號*
今日落好大雨牙*成身淋濕曬*又等唔到的士*上到BUS*超凍牙-____________='坐對面果幾個男仔講野好大聲牙*又低B喎*成個傻仔咁*坐坐下*聶子話識對面1個男仔*話佢叫做[鍾嘉信][[可林唔係咁寫咖*=0-*我諗咖咋]]咁我咪好大聲咁問佢係咪叫鍾嘉信囉*點知佢答我係喎*仲問我點解識佢*哈..XDDDD'笑死我牙*跟住我咪話因為你多仇家SO我識你LO*
跟住落車去朱奶屋企*吹頭*整乾D衫*換埋衫就玩喇*玩左一陣肚餓喎*咁我同朱奶咪去煮公仔麵囉*佢煮麵我整豬扒*超好味牙>V<"俱完就玩玩玩*玩左一陣我話想溫書*咁咪溫左一陣囉*跟住又玩過*哈*
後尾朱奶同埋陸海落樓話買野飲*佢地落左去咁岩佢條仔打黎搵佢*我就同佢傾左一陣傾仲玩左佢一陣*[[見到佢真人唔敢玩佢咖*真係俾佢斬死左都唔知咩事,佢超COOL=0-*]]玩到3點就走喇*
跟住落天悅*陪何佩問牙WAN借書*=3333-*點知俾我見到旺財喎*XDDD'跟住就返屋企LUU*
|
|
寫日記時間︰2005-06-22 04:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 31 | »
|