| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
6月20號*
今日考完試去左唱K*不過我同何佩都冇唱到牙*靜係係到玩囉*>0<哈*同埋打牙仔*
跟住就去左朱奶屋企玩*一入到去佢奴細妹D FD係咁望住我地喎*又講呢樣講果樣*妖..好想鬧佢地牙=0-*仲要串我個仔*凸你媽*
跟住我地著曬朱奶D衫落天悅搵一蚊*去果到玩下傾下計*咁跟住牙WAN同埋一個我唔識既男仔入黎*開頭冇理佢咖*後尾就開始傾計喇*哈*佢個名叫做牙財*咁我地就幫佢改名叫做旺財*我仲做左佢主人牙*XDDD'玩玩下有個女人入左黎*話聽到我地笑得好大聲*想入黎睇下*佢仲話佢識牙WAN*跟住佢同我地傾計*仲叫我地估佢個名*估中左喎我地*佢叫牙NEW*幾得意個名*傾傾下又有一班男仔黎左*不過一陣就走左LUU*靜返一個男仔*上次見過佢咖*
後尾牙NEW冇啦啦問果個男仔識唔識我地幾個*果個男仔話識朱奶唔識我地喎-____________=*跟住牙NEW指住我講,,佢咁可愛*係我就識佢先LA*講完呢句搞到我唔知點咁*何佩同聶子又係到笑=0-*無奈*我咁樣衰邊可愛牙*
跟住玩完就走LA*我地4個女仔住MTR*一上車對面又有4個男仔喎*佢地狂望過黎LO=0-*都唔知想點*望到我地落車囉*痴線咖*
不過唔緊要LA*今日識多2個人>V<"都唔錯牙*聽日返學校同狗狗講我又多多一隻狗喇*哈*
|
|
寫日記時間︰2005-06-22 03:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
|
6月18號*
今日好悶牙=0-*日頭傾完電之後就好無聊喇*去左7仔買野飲*跟住又去百佳買野食=3333-*悶死*跟住返到屋企訓左一陣*整下呢樣果樣就夜晚*9點幾就同埋細妹同埋牙儀出去行下*跟住去左m記買野食*
點知係M記見到牙某生-____________="佢望住我牙*都唔知有咩好望*望我樣衰咩=3333-*好想啤返佢*不過算喇*當唔識佢*
跟住就行返屋企*點知我細妹仆街-_______________="XDDDD'..真係笑到我坐低左係到狂笑*痴線咖*個樹咁大*佢都睇唔到囉=0-*無奈*成日撞埋去跟住仲要PK..牙儀笑到肚痛=0-*跟住係街到行過D人又係到笑喎*我地笑笑下*有個細佬行緊過黎*點知佢又PK-_____________="又係撞埋個樹到*果到係好黑*但都見到野牙*跟住又係到狂笑=0-*不過一路行一路笑*細妹要快D返屋企止血'] |
|
寫日記時間︰2005-06-18 11:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
個電腦發神經=0-*上唔到網//搞到我打唔到日記*FUCK=3333-*
好想爆粗鬧個電腦*不過佢又唔識聽.. |
|
寫日記時間︰2005-06-17 08:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 31 | »
|