今日導修堂去左義工活動(去老人院表演魔術),
本身諗住同萍去圖書館..但去5到..
表演完,先發現原來只係3:45,
激死我la..搞到我冇得去圖書館..
今日晨早返左學校準備(化妝等..),
因為我今日要去奧海城表演中國舞..
我同黎搭左差5多45分鐘車程,
我地差5多嘔咁濟..竟然響個到只逗留左15分鐘..
有冇搞錯呀..><