今日老師帶我地班去電腦室做網上英文Listening測驗(TSA),
點知5夠位,老師就叫我同2個同學去圖書館做,
點知,我地呈交完之後,
竟然話我地交5到,要再試多次(即係要我地再做多次),
我即刻同個2位同學去搵老師,
老師都5知點解會咁,
話我地要再做一次....
激死我la..點解會咁嫁...勁灰呀....(心入面諗ge野)
今日家長日,
都冇乜好驚,因為我一早都知考等幾...
家長日之後就去左辯論比賽,
我同倫,梁,靜,園一齊搭陳sir隔車去沙田,
去到陳sir請我地食完野之後,就去比賽
我見到個靚仔主持....
比賽開始la...
點知我地最後都輸左,重以為贏緊tim,
唉...心情好down呀!!