冇事喇;乜事都冇 但遲下都係要搵個時間傾下 放學原本好好既一個安排`最後俾陳雪瑩破壞左-_- 洛洛傻豬唔好喊喇;應該開心d嘛 我地都超羨慕你牙`有花花收 花花牙;發花癲喇我 :S 一到下晝都好想影相;hehe 尋日同fingfing影d相 :D
今日去媽媽到做牙四;買一袋野同爸.妹出尖咀 完全熱到想喊`幫手執野等媽媽返工 then 食飯電視;媽媽清衣櫃`佢就不停叫我試杉`岩既我拎去著 食埋生果坐多陣`10點多返屯門;11pm到家^_^ 好似好耐冇影相;對住鏡頭都唔多識笑 由窗簾到床單`以及旁邊個梳妝枱都係我幫我媽簡;襯到絕