2008 年 8 月 21 日  星期四   晴天


2008-08-21 分類: 未分類

♥ 20 / 8 / 2008 ♥

2:00pm左右`去左chiumanhei 家玩`

打左陣羽毛球`同Bobo玩左陣`真係好鬼死得意姐^3^

6:00pm媽媽打黎`又鬧 0rz {煩死}

6:15pm走人`搭車個陣爸爸突然打黎`問我去唔去BBQ wif 佢D fd

本身諗住唔去`但最後都係去左`打埋電話叫我妹1齊

去到好無聊`個幾條友係到吹水`都唔係燒野食-_______-

我同我妹坐係到`邊燒邊餵蚊`OMG !!

不過個幾個叔叔講D野好鬼搞GAG`笑死人 XD

有個叔叔個BB好得意`得2碎左右`但已經好好笑

佢爸爸話佢;

1.飲啤酒仲勁過飲汽水`呢點唔係吹水`係真既 !!

我第1次飲咁多啤`都覺得超苦`但我俾BB飲`佢就當係汽水咁

飲得超多`但都唔會覺苦`飲完又飲`勁 @_________@ !

2. 1聽到國歌就跟住唱`{雖然佢係唔識講野`但都照亂UP}

唱完仲會對住你講謝謝`唔拍手即打人

**仲有好多都好好笑`但我廢事打`想知問我 ._____.

10:30pm左右就打的的歸家`睇電視 *v*

♥ 21/ 8 / 2008 ♥

朝早8:30am俾爸爸嘈醒`xyz!@#&*

9:00am幾就去左整回鄉証`點知帶漏野- 出生紙 / 學生手冊

搞到我要既飛的返屋企拎`支力死 /0\

拎完返返去`又話學生手冊個校印cup得1半`唔得喎

又要返返去拎`不過我地簡後補`整完我妹個個就食野先

食完返屋企`爸爸拎返份出生證明份野過去._____.

咁就過左成個朝早`返到屋企都差唔多12:00pm`頂頂頂!!!

返到屋企又悶過`xyz!@#&*

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

學校又唔放F.2分班結果`算點 -3-!?

都唔知幾時先有得睇.效率慢到乜咁

奧運得返最後3日`{唔計今日}

時間真係過得快`仲有1個禮拜就返學`暑假就咁玩完 /33333\



2008 年 8 月 19 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:都話關你春事牙-v-!? )


sze950314
暱稱: -`♥ aBBi 仔 !-}
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-28
2010-10-03
2010-09-25
2010-09-06
2010-08-20
文章分類
全部 (264)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 264
留言總數: 1442
今日人氣: 4
累積人氣: 24065