♥ 20 / 8 / 2008 ♥
2:00pm左右`去左chiumanhei 家玩`
打左陣羽毛球`同Bobo玩左陣`真係好鬼死得意姐^3^
6:00pm媽媽打黎`又鬧 0rz {煩死}
6:15pm走人`搭車個陣爸爸突然打黎`問我去唔去BBQ wif 佢D fd
本身諗住唔去`但最後都係去左`打埋電話叫我妹1齊
去到好無聊`個幾條友係到吹水`都唔係燒野食-_______-
我同我妹坐係到`邊燒邊餵蚊`OMG !!
不過個幾個叔叔講D野好鬼搞GAG`笑死人 XD
有個叔叔個BB好得意`得2碎左右`但已經好好笑
佢爸爸話佢;
1.飲啤酒仲勁過飲汽水`呢點唔係吹水`係真既 !!
我第1次飲咁多啤`都覺得超苦`但我俾BB飲`佢就當係汽水咁
飲得超多`但都唔會覺苦`飲完又飲`勁 @_________@ !
2. 1聽到國歌就跟住唱`{雖然佢係唔識講野`但都照亂UP}
唱完仲會對住你講謝謝`唔拍手即打人
**仲有好多都好好笑`但我廢事打`想知問我 ._____.
10:30pm左右就打的的歸家`睇電視 *v*
♥ 21/ 8 / 2008 ♥
朝早8:30am俾爸爸嘈醒`xyz!@#&*
9:00am幾就去左整回鄉証`點知帶漏野- 出生紙 / 學生手冊
搞到我要既飛的返屋企拎`支力死 /0\
拎完返返去`又話學生手冊個校印cup得1半`唔得喎
又要返返去拎`不過我地簡後補`整完我妹個個就食野先
食完返屋企`爸爸拎返份出生證明份野過去._____.
咁就過左成個朝早`返到屋企都差唔多12:00pm`頂頂頂!!!
返到屋企又悶過`xyz!@#&*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
學校又唔放F.2分班結果`算點 -3-!?
都唔知幾時先有得睇.效率慢到乜咁
奧運得返最後3日`{唔計今日}
時間真係過得快`仲有1個禮拜就返學`暑假就咁玩完 /33333\
|