今朝9:00am就醒左`
訓唔著`hea到9:30am
con con 打黎問可唔可以依家過黎`
但我搞左經耐先落到去-3-
10:30am先落到去< 大鼻係到等左半個鐘@@
之後等埋男班長+何政德<差唔多10:45am
就搭車到蔡意橋搵勞生同洛`去吉野家食野 *3*
--------------------------------------------------------------
我同洛`2個都冇食野`
班男仔食野個陣`
狂搞gag`我同洛笑死!!!
洛`仲補送返份禮物俾我 < 係1條手鍊`有我個名- aBBi ! 超愛 xp
食完就行返學校``
行緊個陣`佢地又係到搞笑 < 爆搞冷gag @@
同洛`再次笑死左 XD
---------------------------------------------------------------
12:00pm到左學校`
見到黃wING + 琪 + k4rEn + 牙貴`
之後我地就1齊打波 < 排球 + 籃球 + 羽毛球`
N 年都冇打波喇`超正!!
打到成身都係汗 { 臭 @@
打左陣`牙貴就話走 !
我地就繼續打`
D男仔超搞笑`將個波打左過隔離蔡記 < 2次!
我地第3度笑死 x)
-----------------------------------------------------------------
打到2:30pm`
就走人`去美食廣場食野 =)
< k4rEn 返歸`所以得返7個人仔 !
我 + 琪 + 洛 + 黃wING + 男班長 + 勞生 + 何政德 + 大鼻 ! >
食野個陣`佢地又係到搞gag !
搞到我笑唔停` XD
------------------------------------------------------------------
食完就去左影貼紙相`
但何政德 + 大鼻超唔合作`
唔肯影 - - 凸
得勞生 + 男班長肯-/\- !
< 因D相太細`唔poZ`上黎喇 >
影完黃wING + 洛`又走埋 !!
得返我同琪2個女仔囉-3-
-------------------------------------------------------------------
之後`
我地去左 x 險樂園玩 < 唔識打個字 @@
玩左陣`何政德又話走 !
所以就得返 5 個人仔 `
我 + 琪 + 勞生 + 男班長 + 大鼻 `
我同琪就提意去睇戲`
本身佢3個都話oK`點知反口 `3個都返晒歸!
3條死戌利 - - 凸
最後`
得返我同琪2個自己去UA睇
5:35pm個場ge`我的最愛`
可能睇得唔係好清楚`原諒原諒 @@

原來王祖藍< 大鼻` + 森美 都有份客串`
超爆搞冷gag囉`全場係到笑 XD
但最後小方死左`差D喊左出黎-/\-!
睇到7:30pm`
我同琪`各自返歸 !
返到去`成個散晒`超累的說 @@
但今日超開心` :D
|