今日係我最仲意ge Day 2 !!!
因為有好多連堂`< 最緊要係冇maths - -+
------------------------------------------------------
CIT個陣`
又再quiz`死戌利人妖 -3-
今次再唔合格個D`就打電話 + 重quiz ``認真戌利-3-
點知``我真係唔合格`差 1 分 -/\-
lunch要去重quiz- - 凸
---------------------------------------------------------
中文堂 x2 `
係到睇孫悟空< N年前的 @@
成班就黎睇到訓著`-[]-!
之後`都冇乜特別事發生`
D人搞下冷gag咁囉 x)
-----------------------------------------------------------
ENG堂 x2 `
全班都好專心` < 轉晒死性 XD
{ 全因miss 冼`的存在 ! }
-------------------------------------------------------------
lunch`同希去食 $ 13蚊 < 間鋪其實叫五月花-3-`
食完直飛去屯市`陪希買電話*3*
< 佢買左部 k53oi >
之後以 9秒9 ge 速度返學校 < 吹水姐`邊有咁快牙 xp
趕住去重quiz` < 死戌利人妖 - - 凸
yeAH`今次合格 ! 唔洗再測 =]
之後上返去`準備上lab - -+
---------------------------------------------------------------
上到lab` < IS x3堂
都冇人聽 kam AU 講野`自己做自己野 !!!
出到去坐`大家又係到傾 XD
kam AU 激到就黎要爆喇@@
死人杜杜坐我後面`
狂整我`死戌利 - - 凸
之後都冇乜野發生!!
根住叫D俾人抽簿ge出黎 `
點知又抽中我`頂 - - 凸
已經俾人抽左4科喇`我想問校長是否oN膠嫁 -3- !?
4科 ;; 中文`LS` DT` IS !!! 勁戌利 *3*
------------------------------------------------------------------
放左學`去左配新眼鏡`開心 =]
簡左副黑色粗框`隔離有黑灰格仔 *V*
但星期3先有得拎`拎完影相俾你地睇 !!
♥ 依家發現愛上講`戌利`這詞 !! 嘻 X ) |