| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ..." |
|
HI*大家好牙...
我應該會日日都打Bl0g的"
大家都要十卜我牙]]-
日日都要上我個bl0g b0R*
呵呵^^
                              
金日..
冇咩牙..
朝早,,
番左學學野"
好凍凍..>.<
then,,
去左apm食lunch..
食左$28
問貓貓借左$8
coz我去左muji買野...
用左廿幾$...
得$20食野...
so問左佢借^^
then,,
去左mtr station去九龍灣
行左去library,,
做project,,
but,,
發現冇computer的..."><"
甘我們去左outside果個park 'hah'
'hah'左幾個中...
then,,
我們番home...
金日就係甘lo
冇咩野...
送d 照片比你看...^^*!
stephy see thru concert

ella牙~~
令的``
I l0ve y0u=]
5打lu
十卜我牙...
比比比"
cm我哇~
|
| 發表時間:2008-01-26 10:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ln4056 於 2008-01-27 10:55 AM 發表:
應該講咩好呢? oo 係喎 咁你地個project點呀? 做唔到? 我幫唔到你地係我既遺憾... sor
|
|