|
|
|

|
|
考試加油!! 
22-12-07
*( 聖誕節 )........原先真係幾開心既 !!
唉.............但聖誕節之後就要考試,
搞到人地無得玩,好傷心呀。唔知點
解,依家超唔like溫書。之前如果係考
試都會溫書,但係依家唔知做咩,一溫
書就發夢!!
各位,考試大家都要一齊加油呀!!
-- 期待你既小CM --
|
|

|
|
聖誕聯歡 
20-12-07
今日聖誕聯歡ok好玩啦.......最 HaPPy 係同呀sir玩囉 。
我講個果係(佐倉)→日本黎既,教日文,超好玩
跟住我同佢影左幾張相,又同d FD 影左幾張!!
之後,我同 d FD 去左呀曾屋企玩,睇【醜女大聯盟】,
幾好笑,幾好睇........總之玩得好 HaPPy 啦!!
返到屋企大約六點幾,好累呀!!
-- 期待你既小CM --
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|