|
|
|

|
|
呀sir要走呀 
17-1-08
今日好唔開心呀!!因為有個呀sir就黎要走
呀!!佢做埋這個月......好唔捨得佢呀.......
今日聽到佢咁講,原先已經忍到唔哭,但見到其
他人哭,自己都忍唔住!!因為係一d私事所以要
走,佢話佢有小小病唔舒服,希望佢可以冇事,
好返之後教返我地書...........
佢好搞笑嫁,好似FD咁,好HaPPy嫁。
好小老師咁好,遲d佢走左,都冇心機上
個堂,我打算整d野俾佢,希望佢快d好返啦!!
-- 期待你既小CM --
|
|

|
|
考完試啦!! 
終於考完試啦!!考完試個日同左
呀曾, 朱朱 and 娜娜 出去。
我睇中左個銀色袋,但我覺得
個袋ok貴,so走左.....之後有
d後侮,好想買返......
但.......我第二日去,已經俾唔知
邊個買左啦......
好傷心呀!!
-- 期待你既小CM --
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 14 | »
|