|
|
|

|
|
30-1-08 
今日,我個果日文呀SIR ___佐倉老師,
佢坐左早機返左去日本啦!! HopE 佢可以
快D好返然後返黎探我地啦 !!
星期五,我地學校去旅行,因為近日D天
氣好衰呀.....(-_-")所以我同D fd 選擇左
野餐,好HaPPy呀...................(^v^)
HopE個日天氣可以好d,咁我地會可以玩
得HaPPy呀嗎..........
-- 期待你既小CM --
|
|

|
|
蛋糕記 
20-1-07
-------------------------- 做餅底 --------------------------

-------------------------- 材料 --------------------------


----------------- 放入雪櫃就食得 -----------------
-- 期待你既小CM --
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 14 | »
|