|
|
|

|
|
新年快樂呀...... (*v*) 
9-2-08
琴日去左d舅父到食開年飯,好多人
黎左舅父到..............(>w<)
收到好多"大利是"呀,萬歲........
希望大家都可以收到好多好多利是
,同埋個新年願望成真!!
-- 期待你既小CM --
|
|

|
|
買新袋.......^v^ 
6-2-08
今日好開心呀........ 因為我買左個袋呀!!
我同呀媽去行街街,睇呀 睇呀 。
原先我係想買個銀色既袋,不過無喎,
跟住睇中左一個唔係銀色既袋,我覺得個
袋d花紋好令,又就好睇,就買左返屋企
啦........^v^
-- 期待你既小CM --
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|