今日放左學學*系學校反到好痴紴線牙/\/\
皇宮上下的臣子妃子都好開心∼仲有入參與整人計劃∼嘿嘿*
佢地真系1班大細路黎加=3=呵呵.笑屎朕了∼
開心心的∼*
不過5開心的系...嗚嗚..kitty我對你5住..
我把遮彎左牙...-_-睇黎都系時候買過把>3<..
搞到開頭1路行留屋屋都好少野講-X-......
5制牙..><”
行行下..比條死變態佬撞左落我果度〕把遮仲要濕濕的!!!!
激到我牙爆左1句..〔頂你個肺牙..定5知仲有咩..5記得啦
因為我果時仲興緊=_=我個頭火山都就爆發...!!!
當時我真系想用遮打佢果死野..不過佢行得好快〔好興囉〕
EEEEEEEE>_<嗚....死人頭..
行到差5多番屋屋果時=_=又同左蚊蚊去扭蛋蛋*
好似通常5開心我先會想扭蛋..5系都系牙蚊扭多
SO我今次都有扭..不過又系黑女到扭到自己5中意果D..暈
再行行下啦..無啦啦..我FEEL到有D 5自在咁
我同蚊債傾傾下計啦..
突然聽到後面有條友叫得好大聲..但無為意佢UP乜..
之後就聽到有人系度叫:〔粉紅色遮個女仔..粉紅色遮個女仔..〕
我都5知佢叫緊我..
跟住條友突然次間大叫:〔喂∼!!拎住粉紅色HELLO KITTY遮條女!!〕
超想暈..好無奈=_=系咪傻加..原來系兩條飛仔..
牙蚊仲行得快過我..之後我地都加快左腳步..
跟住果兩條友5知系度〔〔依依哦哦〕〕UP乜野..
跟住就5見左佢地..好采....
|