*〔〔絕情谷〕〕*
能不能就對著我說愛我 能不能就陪著我天長地久
不要對我若即若離 讓我傷心淚流
能不能就對著我說愛我 能不能就陪著我 一直到最後
從今以後剩下的路 要你陪我走
 
 
 
szecsze

暱稱: 小龍女
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

2006 年 5 月 6 日  星期六 晴天
講你都5信的 不安

今朝牙..晨就流流7點3起左身喎

就系洗洗下面果時..收到1個要我喂左幾聲先有人應的電話=3=

原來系皇兄打番黎-_-原來佢都晨就流流出門口.

原來佢今日要考會考..原來佢無帶準考證!!!!@v@

聽到之後眼都突埋..跟住我就沖左落樓下拎比佢〔岩岩起身個樣.唉5好提啦=3=〕

上番黎入左bedroom..〔

聽到父皇&母后就系到講.考5考到5緊要.盡左力就得.考5到又5屎人頭落地@@

舉腳讚成∼!!!考試就到啦.你地5好比咁大壓力自己啦/\/\錫住自己先得加嗎*

望望個鐘..先7點半..

想做功課..5想再訓〔系5系好反常!5通失常@_@〕嚇5嚇死你..

 

待續...

 

嗚嗚..夜晚食飯果時同媽咪鬧到好激牙..好5開心..><

食食下飯仲喊埋出黎..〔不過媽咪5知..佢入左廚房〕我喊5系因為佢鬧我..

而系...我恨自己做咩用d咁過份的語氣同媽咪講野....

之後我都入左廚房洗碗..好想同佢講聲對5住..講5出口..

1句野都無講到...

好後悔..覺得自己好衰>_<好曳....

 

        //我1定要做乖乖女\\!

 

                                 媽咪... 

                      i |am |sorry””...

刊登時間︰2006-05-06 08:18 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 4 日  星期四 晴天
發左好大脾氣..想喊 熱情

點解為左1份報紙發咁大脾氣呢?

〔不過真系成幾日都無報紙〕同埋基於派報紙果粒波子成日當我透明同無到的關系掛..

鬧人果時聲音有d震..想喊想喊咁..不過都系吞左啖氣落肚..

...嗯...我都5知點解..心情好似5系我控制到咁..唉

人就系咁奇..‘想開心果時..就硬系會有d5開心既野撞緊埋黎......

加上呢排..又討論緊個衰人既野..好激氣!!!

 

   我1定要生活得快樂!!>v<  

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-05-05 10:04 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


JAY

                                                    

                                                     

 

       JAY CHOW >V<"

  I  ALWAYS 

            SUPPORT U!

 WHATEVER U GO.WHATEVER U DO!

 

 

 

刊登時間︰2006-05-04 11:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 30 日  星期日 晴天
@v@

刊登時間︰2006-04-30 02:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 28 日  星期五 晴天
遇上飛仔的故事=v=” 不安

今日放左學學*系學校反到好痴紴線牙/\/\

皇宮上下的臣子妃子都好開心∼仲有入參與整人計劃∼嘿嘿*

佢地真系1班大細路黎加=3=呵呵.笑屎朕了∼

開心心的∼*

 

不過5開心的系...嗚嗚..kitty我對你5住..

我把遮彎左牙...-_-睇黎都系時候買過把>3<..

搞到開頭1路行留屋屋都好少野講-X-......

5制牙..><”

 

行行下..比條死變態佬撞左落我果度〕把遮仲要濕濕的!!!!

激到我牙爆左1句..〔頂你個肺牙..定5知仲有咩..5記得啦

因為我果時仲興緊=_=我個頭火山都就爆發...!!!

當時我真系想用遮打佢果死野..不過佢行得好快〔好興囉〕

EEEEEEEE>_<嗚....死人頭..

 

行到差5多番屋屋果時=_=又同左蚊蚊去扭蛋蛋*

好似通常5開心我先會想扭蛋..5系都系牙蚊扭多

SO我今次都有扭..不過又系黑女到扭到自己5中意果D..暈

 

再行行下啦..無啦啦..我FEEL到有D 5自在咁

我同蚊債傾傾下計啦..

突然聽到後面有條友叫得好大聲..但無為意佢UP乜..

之後就聽到有人系度叫:〔粉紅色遮個女仔..粉紅色遮個女仔..〕

我都5知佢叫緊我..

跟住條友突然次間大叫:〔喂∼!!拎住粉紅色HELLO KITTY遮條女!!〕

超想暈..好無奈=_=系咪傻加..原來系兩條飛仔..

牙蚊仲行得快過我..之後我地都加快左腳步..

跟住果兩條友5知系度〔〔依依哦哦〕〕UP乜野..

跟住就5見左佢地..好采....

 

刊登時間︰2006-04-28 10:29 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





公告視窗
^3^merry x'mas
    Cursor by www.Soup-Faerie.Com <