| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 3 日 星期六 |
 | |
|
開心..  |
今日..一早就出左去搵彭彭..食野...到左1點幾到..就同佢去食糖水..食完之後..就同左佢番學校!!!
之後叫左C肥打比佢
..點知佢係學校門口呀...哈哈..開心屎我啦!!
之後同佢..講左一d野..我就走左u..番左屋企..點知..番左一陣又話要去卓E食左一陣,,壽C就番學校搵彭彭同C肥..
到左學校門口..好在冇校工..之後就入左去啦..同佢地一班人踢左1陣波..就坐的的去左市中心...到左6點幾到..
呀媽就打比我叫我去大會堂..之後我就同左C肥..又`坐的的番大會堂..哈哈..
之後就出左荃灣食飯...10點幾就番到屋企U///
今日好開心呀...哈哈
|
| 刊登時間︰2005-12-03 11:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 41 | »
|