| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 17 日 星期四 |
 | |
|
好HAPPY呀..  |
今日上第一堂都冇咩野..到左第二堂.科學堂..死人大撚怪**話尻我訓教//屌佢啦..
正一大話精..成日話 上科學室上..咩湯豬心..點知佢次次都話下次先啦..下次又下次//冇口齒.
之後比我話到佢冇聲出..之後佢又話未買
豬心喎!@! 食屎啦,,之後又到左數學堂!個叉燒炳上到黎又話我笑喎!!!成班都好多人玩啦..又唔見佢話佢地喎*
到左最後個堂中文.[[.杜杜]]番..MISS話佢病左喎!!**搞到個堂亂到唔知似咩..到左放學..一打鐘,,我督走左出
去玩啦..玩到叉唔多4點.我就去上1樓跳舞..哈哈..好好玩呀但太快啦叉D跟唔到..學學下.點知到左6點半我同蚊蚊
就坐車番屋企啦..!!番到屋企..又話要走啦...出左街街[[打邊爐.]]
番到屋企個時//都10點幾..突然諗起要幫〔〔鄧俊d〕〕做hO meWOrK..
做完之後都叉唔多12點啦!之後我就走左去訓啦!!!
|
| 刊登時間︰2005-11-17 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »
|