雖我同自己講5打blog係因為懶, 但其實禁内無打BLOG,係自己個心自我封鎖,5想比人知我心事 雖然可能係你心中係個成日笑既人, 但我比你地可能更憂屈,更眼淺 毎日返到屋企例必鬥交 其實都5知生存為Й 都無野値得我開心 有時無啦啦喊,都5知喊Й,就係知好5開心 希望可以時光倒流, 過D無爭吵既日子,同找近失去左既友情