以上呢樣野..一定要做ga...
而呢樣野..咁就唔好做啦...
希望大家睇得開心啦...
都冇物野啦!!!後日就放假!!!今個農歷新年去迪士尼玩......講真一句,我去唔去迪士尼都冇物所謂lo~!!
刊登時間︰2006-01-24 07:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]