| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 12 月 29 日 星期一 |
 | |
| 29/12 |
[就算世界無童話] 主唱 : 衛蘭
望向每雙率真眼
似看到 最動人風景
沒有嘈音只得笑聲
散播到 最遠的山嶺
ah......
在這世間分享晚餐
有重擔 有萬人分擔
沒有染污的晚空會看見遠方的花瓣
#ah......
why i smile
cos you make me smile#
如所有錯失都得到寬待
如計較會被換成慷慨
如純良仍然能被記載
孤苦的得到理睬
這可算妙想天開
@願這世界如童話
抱著想像實現它
就憑摘星的手臂
為地球每夜放煙花
就算世界無童話
放下包袱完成它
就來學攀山者有心不會怕@
repeat #
如所有苦衷都得到體諒
如佔據會被換成分享
如捱窮仍然能被敬抑
挑剔的懂得讚賞
呼吸會更加清香
repeat @
repeat # x 2
若你我他一起唱歌 這世界 會動人得多
任你我他相差幾多 仍然能同座
|
|
刊登時間︰2008-12-29 04:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 12 月 25 日 星期四 |
 | |
| 25/12 |
23/12/2008*
金日係學校旅行 , 返埋金日就放假啦=]
地點係馬鞍山郊野公園..小6果時去過
印象中果到冇咩野玩...=_=""
我地一落車就覺得果到好凍....0_0
聽人講果到得7-8度...同天水圍差好多
講野會有白煙噴出黎!!! -口-""
我地個個都係著得件短袖pe衫加冷衫
最好都係加埋件PE jacket....=__="
之段開始bbq就冇咁凍..開始feel warm
一直bbq到2點幾就搭車就人喇...
最後一年....影左好多相!! =]

其餘既上載晒係facebook....自己去睇啦!! =]
***************************************************************************
24/12/2008*
同呀yan出左mk行街....
好多人....仲見到李瑜佢地...
之後一直行到7點到就出左尖東
金年都冇咩燈飾睇....人盲好多=___="
不過可以睇到果個咩鬼耀香江...
都唔好睇既...來來去去都係果幾條線郁郁下
冇咩咁特別...不過果到d商場就佈置得好令
又係影左好多影....=] 要睇既上facebook睇啦=w=

|
|
刊登時間︰2008-12-25 11:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 12 月 21 日 星期日 |
 | |
| 21/12 |
19/12/2008*
金日一年一度影班相既日子
點解會一年比一年早影既???
前年2月影...上年1月影...金年12月影=_=
不過最主要既係..金次已經係最後一次影班相
仲有中五畢業相...姐係代表住餘下既日子唔多
唔係好耐之前先開始習慣自己係高中生
但係眨下眼我既高中生涯已經差唔多完結...
好唔捨得!!!.....都未夠就要完結
班相影得都唔錯...好佩服我果班人既創意
竟然每人寫一張字條...上面有自己既學號
而我果張當然寫住"0011"喇...xddd
miss lam都黎埋影...佢仲企我隔離tim...
lunch果時就影畢業相...好壯觀@"@
不過太多人好熱...又要影好耐
zero仲影到嘔...patrick話有一張係影到zero嘔-口-
咁樣熱下嘈下笑下...就完左呢最後一次! |
|
刊登時間︰2008-12-21 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 253 | »
|