szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 4
累積人氣: 15215
2008 年 12 月 29 日  星期一 晴天
29/12

[就算世界無童話]  主唱 : 衛蘭

望向每雙率真眼
似看到 最動人風景
沒有嘈音只得笑聲
散播到 最遠的山嶺
ah......
在這世間分享晚餐
有重擔 有萬人分擔

沒有染污的晚空會看見遠方的花瓣

#ah......
why i smile
cos you make me smile#

如所有錯失都得到寬待
如計較會被換成慷慨
如純良仍然能被記載
孤苦的得到理睬
這可算妙想天開

@願這世界如童話
抱著想像實現它
就憑摘星的手臂
為地球每夜放煙花
就算世界無童話
放下包袱完成它
就來學攀山者有心不會怕
@

repeat #

如所有苦衷都得到體諒
如佔據會被換成分享
如捱窮仍然能被敬抑
挑剔的懂得讚賞
呼吸會更加清香

repeat @
repeat # x 2

若你我他一起唱歌 這世界 會動人得多
任你我他相差幾多 仍然能同座

刊登時間︰2008-12-29 04:02 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 12 月 25 日  星期四 晴天
25/12

 

23/12/2008*

金日係學校旅行 , 返埋金日就放假啦=]

地點係馬鞍山郊野公園..小6果時去過

印象中果到冇咩野玩...=_=""

我地一落車就覺得果到好凍....0_0

聽人講果到得7-8度...同天水圍差好多

講野會有白煙噴出黎!!! -口-""

我地個個都係著得件短袖pe衫加冷衫

最好都係加埋件PE jacket....=__="

之段開始bbq就冇咁凍..開始feel warm

一直bbq到2點幾就搭車就人喇...

最後一年....影左好多相!!  =]

其餘既上載晒係facebook....自己去睇啦!! =]

***************************************************************************

24/12/2008*

同呀yan出左mk行街....

好多人....仲見到李瑜佢地...

之後一直行到7點到就出左尖東

金年都冇咩燈飾睇....人盲好多=___="

不過可以睇到果個咩鬼耀香江...

都唔好睇既...來來去去都係果幾條線郁郁下

冇咩咁特別...不過果到d商場就佈置得好令

又係影左好多影....=] 要睇既上facebook睇啦=w=

刊登時間︰2008-12-25 11:44 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 12 月 21 日  星期日 晴天
21/12

 

19/12/2008*

金日一年一度影班相既日子

點解會一年比一年早影既???

前年2月影...上年1月影...金年12月影=_=

不過最主要既係..金次已經係最後一次影班相

仲有中五畢業相...姐係代表住餘下既日子唔多

唔係好耐之前先開始習慣自己係高中生

但係眨下眼我既高中生涯已經差唔多完結...

好唔捨得!!!.....都未夠就要完結

班相影得都唔錯...好佩服我果班人既創意

竟然每人寫一張字條...上面有自己既學號

而我果張當然寫住"0011"喇...xddd

miss lam都黎埋影...佢仲企我隔離tim...

lunch果時就影畢業相...好壯觀@"@

不過太多人好熱...又要影好耐

zero仲影到嘔...patrick話有一張係影到zero嘔-口-

咁樣熱下嘈下笑下...就完左呢最後一次!

刊登時間︰2008-12-21 11:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]