| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 6 月 23 日 星期一 |
 | |
| 23/6 |
maths;;2份卷死晒...前後左加果d都差唔多
不過我份卷一高分過隔離果個...=w=
之後個個都唔嘈喧巴閉...仲係到"訂"波....
我俾個波打中.....好鬼痛=[]=""
eng;;份reading卷合格...仲拎到6成分.....0.0"
好耐冇試過英文卷合格....除左writiing卷
不過之後份listening就死左lu....仲差9分成合格-0-"
心情即刻趺落谷底...@[]@""
chin;;卷一果份牙sir話好多女仔陣亡...=[]="
好彩我都合格....但係點解
前後左右4個男仔都唔合格既....0_0??
唔通牙sir當左佢地係女仔-0-?!
之後份綜合能力寫到咁既死樣都竟然合格
真係要感謝主lor""....- -;;
after school;;2點返學校練歌...練到想訓- -;;
唱左2個鐘都係同一首歌....
唱到超冇引....跟住自己坐到自己發夢...= =;;
|
|
刊登時間︰2008-06-23 05:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 6 月 22 日 星期日 |
 | |
| 22/6 |
金朝一早返左教會主日...
金次整個主日都好high...感受好多!
完左之後成個淇鍵區去左隔離果個商場門口分區
d人話係marcus搵到個地方...唔洗曬-v-"
成班人係到阻塞地方..淇鍵係咁撞到人...XDDD"
之後就分組...ar靜組而家女多過男=w=
kato好好笑...講講下野突然停左....
原來佢要"打黑痴"...o晒嘴-0-""
完晒之後成班人一齊去左隔離東記食lunch....
個個都係食雲吞面...=[]=""
B雄佢一次過落左3匙根辣油...食到好傷心XDDD"
成台人都係到狂串ar靜...又話佢老又話佢似師奶-v-""
鬼知佢係我地既"靜媽"咩.....=w=
最後就同kato + B雄一齊行去西鐵站返天水圍...
不過去到之後佢地個去左邊我就唔知喇^^" |
|
刊登時間︰2008-06-22 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 6 月 21 日 星期六 |
 | |
| 21/6 |
金朝返左學校練歌....唔係好多人返
不過愈練就愈火.....
果3個女仔....唔滿意就唔好黎練....
擺個好唔想練既樣出黎就點?!冇人迫你入choir嫁喎
黎到就唔開口唱....一唱就走晒音....
仲要係到傻笑....都唔知你有咩好笑....
練又唔想練....到時表演衰左又係到喊...
我想同你地3個講....你地根本冇資格喊ar!!.....
都唔拎個心出黎練...表演差係正常嫁...喊咩呀喊!?
真係氣死我啦!!!!.....\0/
------------------------------------------------------------------------------------------
下晝同牙ma出左屯門買機頂盒....
金日開始有J2台睇....=w=
岩岩睇完黑澀會....第一次係睇到係清的
平時睇果d蒙到好似冇帶眼鏡咁...-0-"
反而有d唔係好習慣咁清tim...^^" |
|
刊登時間︰2008-06-21 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 253 | »
|