szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 34
累積人氣: 15245
2008 年 6 月 11 日  星期三 晴天
11/6

eng(1A);;份卷比我想像中易左...

仲而為會好似前幾次係上堂果幾份咁難...

對金次份卷比較有信心XDDD"

eng(1B);;第一篇短文好難作....- -;;

可能係我對於看圖寫作呢方面唔係好好...

俾人限住寫咩....搞到咩都寫唔出-0-""

篇長文比較好d...又係寫信....

寫左三百幾字...作完就趴左係到訓教....

好似訓極都訓唔完咁^^""

eng(II);;2點先考....好鬼難做....大部分都聽唔明- -;;

之後Task6果到仲死....連要寫咩都唔知-0-""

個牙sir就啤鬼住晒....真係火都黎\0/

我又做listening做到發晒脾氣....果刻真係好想拍台- -;;

刊登時間︰2008-06-11 06:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 6 月 10 日  星期二 晴天
10/6

商業(I);;個miss好似好惡咁...

呢樣唔係主點....而係佢突然問我地

有冇同學反對開冷氣...0_0""

聽完真係O晒嘴....第一次聽到miss咁問學生...- -;;

份卷都ok難...條條LQ都有d唔識...

唔識既只好吹落去...-0-""

不過我好似吹晒左題....0v0""因為好多人都咁答

佢問宣傳單屬於邊一種本土貿易文件....

我是但寫左報價單落去...-0-""希望岩喇......

商業(II);;個牙sir邊位....黎代課嫁!?

未見過佢....講野勁細聲....幾乎聽唔到佢講野-0-""

不過有題mc問得好好笑....佢問有幾樣係貿易限制....

有個選擇係"禁止鯊魚進入本港海域"...XD"

------------------------------------------------------------------------------------

carmen你個夢好好笑....

期待你發埋個下集....

記得話俾我知XDDD"

刊登時間︰2008-06-10 06:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 6 月 9 日  星期一 晴天
9/6

金日既主點活動就係....

溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書

溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書

溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書

溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書

溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書

溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書

溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書溫書

真係人都痴....=[]="""

----------------------------------------------------------------------------------------------

金次考試既時間表....↓

                                                     10/6           商業(I)                    8:30-10:30

                                                                         商業(II)                   10:35-11:35

                                                     11/6            英文(1A)                 8:30-9:30

                                                                         英文(1B)                 10:05-11:35

                                                                         英文(II) (HALL)    14:10-16:10

                                                     12/6           中文(I)                   8:30-9:45

                                                                        中文(II)                  10:20-11:50

                                                     13/6          中文(III)&(V)        14:10-16:10

                                                     16/6           CIT(I)                    8:30-10:30

                                                                        CIT(II)                  11:05-12:05

                                                                        英文(III)               14:10-16:10

                                                      17/6          數學(I)                  8:30-9:40

                                                                        數學(II)                11:05-12:35

                                                      18/6         T&T(I)                  8:30-9:40

                                                                        T&T(II)                10:15-12:00

                                                                       中文(IV)               14:10-16:10

--------------------------------------------------------------------

全屋最懶既倉鼠XDDD"

    

   

 

刊登時間︰2008-06-09 08:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]